Előfordulhat, hogy a megrendelt áru nem, vagy hibásan, sérülten érkezik meg. Ilyen esetben kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy segíthessünk. Az áru átvételekor feltétlen ellenőrizze a csomagot, amennyiben sérült az áru, kérje meg a futárt jegyzőkönyv felvételére.

Elérhetőségeinket a „Kapcsolat” menüpontban találja, ahol telefonon és e-mailben is rendelkezésére állunk.

Kérjük, hogy a bejelentéskor küldje el nekünk:

– a számla vagy megrendelés számát,

– egy fotót, amin látszódik a hiba.

 

 

Visszáru

Gazdálkodó szervezetek, céges vásárlók számára nem biztosítunk 14 napos elállási lehetőséget. A fogyasztóknak 14 naptári munkanap áll rendelkezésre az ilyen jellegű reklamációra, illetve az áru visszaküldésére.  Amennyiben ezt a törvényileg biztosított idő-keretet túllépik, úgy megrendelésüket teljesítettnek tekintjük. A garanciális időt ez a kitétel természetesen nem befolyásolja.

A fogyasztó 30 napon belül maradéktalanul visszakapja pénzét, amennyiben az árut sérülés és kopásmentesen, eredeti csomagolásában, az összes tartozékával együtt visszaküldi. A postaköltség a vásárlót terheli.