Előfordulhat, hogy a megrendelt áru nem, vagy hibásan, sérülten érkezik meg. Ilyen esetben kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy segíthessünk. Az áru átvételekor feltétlen ellenőrizze a csomagot, amennyiben sérült az áru, kérje meg a futárt jegyzőkönyv felvételére.
Elérhetőségeinket a „Kapcsolat” menüpontban találja, ahol telefonon és e-mailben is rendelkezésére állunk.
Kérjük, hogy a bejelentéskor küldje el nekünk:
– a számla vagy megrendelés számát,
– egy fotót, amin látszódik a hiba.
Visszáru
Gazdálkodó szervezetek, céges vásárlók számára nem biztosítunk 14 napos elállási lehetőséget. A fogyasztóknak 14 naptári munkanap áll rendelkezésre az ilyen jellegű reklamációra, illetve az áru visszaküldésére. Amennyiben ezt a törvényileg biztosított idő-keretet túllépik, úgy megrendelésüket teljesítettnek tekintjük. A garanciális időt ez a kitétel természetesen nem befolyásolja.
A fogyasztó 30 napon belül maradéktalanul visszakapja pénzét, amennyiben az árut sérülés és kopásmentesen, eredeti csomagolásában, az összes tartozékával együtt visszaküldi. A postaköltség a vásárlót terheli.